Jurković, I. i Adamović, T. (2024). Projektno utemeljen međupredmetni pristup poučavanju stručnih predmeta i engleskoga kao jezika struke u obrazovanju studenata računarstva. Paviljon : Časopis za primijenjene znanosti, 1. (1), 86-99. doi: 10.70856/p.1.1.8
Jurković, Ivana i Tomislav Adamović. "Projektno utemeljen međupredmetni pristup poučavanju stručnih predmeta i engleskoga kao jezika struke u obrazovanju studenata računarstva." Paviljon : Časopis za primijenjene znanosti, vol. 1, br. 1, 2024, str. 86-99. https://doi.org/10.70856/p.1.1.8
Jurković, Ivana i Tomislav Adamović. "Projektno utemeljen međupredmetni pristup poučavanju stručnih predmeta i engleskoga kao jezika struke u obrazovanju studenata računarstva." Paviljon : Časopis za primijenjene znanosti 1, br. 1 (2024): 86-99. https://doi.org/10.70856/p.1.1.8
Jurković, I. i Adamović, T. (2024) 'Projektno utemeljen međupredmetni pristup poučavanju stručnih predmeta i engleskoga kao jezika struke u obrazovanju studenata računarstva', Paviljon : Časopis za primijenjene znanosti, 1(1), str. 86-99. doi: 10.70856/p.1.1.8
Jurković I, Adamović T. Projektno utemeljen međupredmetni pristup poučavanju stručnih predmeta i engleskoga kao jezika struke u obrazovanju studenata računarstva. Paviljon : Časopis za primijenjene znanosti [Internet]. 2024. [pristupljeno 22.02.2025.];1(1):86-99. doi: 10.70856/p.1.1.8
I. Jurković i T. Adamović, "Projektno utemeljen međupredmetni pristup poučavanju stručnih predmeta i engleskoga kao jezika struke u obrazovanju studenata računarstva", Paviljon : Časopis za primijenjene znanosti, vol. 1, br. 1, str. 86-99, 2024. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:518790. [Citirano: 22.02.2025.]