Mišir, P. (2024). Primjena strojnog učenja u razvoju računalnih igara: Modeliranje autonomnih agenata u Unity okruženju (Završni rad). Bjelovar: Veleučilište u Bjelovaru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:881816
Mišir, Petar. "Primjena strojnog učenja u razvoju računalnih igara: Modeliranje autonomnih agenata u Unity okruženju." Završni rad, Veleučilište u Bjelovaru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:881816
Mišir, Petar. "Primjena strojnog učenja u razvoju računalnih igara: Modeliranje autonomnih agenata u Unity okruženju." Završni rad, Veleučilište u Bjelovaru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:881816
Mišir, P. (2024). 'Primjena strojnog učenja u razvoju računalnih igara: Modeliranje autonomnih agenata u Unity okruženju', Završni rad, Veleučilište u Bjelovaru, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:881816
Mišir P. Primjena strojnog učenja u razvoju računalnih igara: Modeliranje autonomnih agenata u Unity okruženju [Završni rad]. Bjelovar: Veleučilište u Bjelovaru; 2024 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:881816
P. Mišir, "Primjena strojnog učenja u razvoju računalnih igara: Modeliranje autonomnih agenata u Unity okruženju", Završni rad, Veleučilište u Bjelovaru, Bjelovar, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:881816