Bjelovar University of Applied Sciences Department of Computer Science
Cite this document
Mišir, P. (2024). Primjena strojnog učenja u razvoju računalnih igara: Modeliranje autonomnih agenata u Unity okruženju (Undergraduate thesis). Bjelovar: Bjelovar University of Applied Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:881816
Mišir, Petar. "Primjena strojnog učenja u razvoju računalnih igara: Modeliranje autonomnih agenata u Unity okruženju." Undergraduate thesis, Bjelovar University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:881816
Mišir, Petar. "Primjena strojnog učenja u razvoju računalnih igara: Modeliranje autonomnih agenata u Unity okruženju." Undergraduate thesis, Bjelovar University of Applied Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:881816
Mišir, P. (2024). 'Primjena strojnog učenja u razvoju računalnih igara: Modeliranje autonomnih agenata u Unity okruženju', Undergraduate thesis, Bjelovar University of Applied Sciences, accessed 23 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:881816
Mišir P. Primjena strojnog učenja u razvoju računalnih igara: Modeliranje autonomnih agenata u Unity okruženju [Undergraduate thesis]. Bjelovar: Bjelovar University of Applied Sciences; 2024 [cited 2024 December 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:881816
P. Mišir, "Primjena strojnog učenja u razvoju računalnih igara: Modeliranje autonomnih agenata u Unity okruženju", Undergraduate thesis, Bjelovar University of Applied Sciences, Bjelovar, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:881816