No public access
undergraduate thesis
Izvođenje nastave stručnih predmeta na engleskom jeziku kao faktor poboljšanja komunikacijskih kompetencija studenata Mehatronike na engleskom jeziku

Milan Baričević (2019)
Bjelovar University of Applied Sciences
Department of Mechatronics
Cite this document

Baričević, M. (2019). Izvođenje nastave stručnih predmeta na engleskom jeziku kao faktor poboljšanja komunikacijskih kompetencija studenata Mehatronike na engleskom jeziku (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:339961

Baričević, Milan. "Izvođenje nastave stručnih predmeta na engleskom jeziku kao faktor poboljšanja komunikacijskih kompetencija studenata Mehatronike na engleskom jeziku." Undergraduate thesis, Bjelovar University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:339961

Baričević, Milan. "Izvođenje nastave stručnih predmeta na engleskom jeziku kao faktor poboljšanja komunikacijskih kompetencija studenata Mehatronike na engleskom jeziku." Undergraduate thesis, Bjelovar University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:339961

Baričević, M. (2019). 'Izvođenje nastave stručnih predmeta na engleskom jeziku kao faktor poboljšanja komunikacijskih kompetencija studenata Mehatronike na engleskom jeziku', Undergraduate thesis, Bjelovar University of Applied Sciences, accessed 31 March 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:339961

Baričević M. Izvođenje nastave stručnih predmeta na engleskom jeziku kao faktor poboljšanja komunikacijskih kompetencija studenata Mehatronike na engleskom jeziku [Undergraduate thesis]. Bjelovar: Bjelovar University of Applied Sciences; 2019 [cited 2020 March 31] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:339961

M. Baričević, "Izvođenje nastave stručnih predmeta na engleskom jeziku kao faktor poboljšanja komunikacijskih kompetencija studenata Mehatronike na engleskom jeziku", Undergraduate thesis, Bjelovar University of Applied Sciences, Bjelovar, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:144:339961

Islandora Bookmark - Please login to use this feature